onsdag 14 januari 2009

Objekt 1 - VÄSKA FRÅN ANNA SUI ♥





(klicka för större bilder)

Min första Anna Sui-väska, som jag köpte i Tokyo första gången jag var här sommaren 2006. En verkligt docksöt liten kompis att ha med sig på kalas! Vitt skinn och typiska Anna Sui-detaljer som en rosett på sidan och signaturfjärilen dinglandes vid sidan. Lång rem, hänger på höften. Mönstrat foder och innerfack.
Till väskan får du originalskyddspåsen från Anna Sui. Är i bra skick, men lite klädsamt sliten här och var.

Mitt pris: 850 kr inkl. frakt från Japan
Nypris: Ca 4 000 kr (lite svårt att översätta till svenska pengar eftersom kursen ändrats så mycket sedan dess)
Sugen? Maila maria@fromtokyowithlove.com. Först till kvarn gäller!
Vad händer nu? Maila mig. Är du den första att lägga ett bud är väskan din. Jag postar när pengarna är insatta på mitt konto i Sverige - alla detaljer får du när du mailar.

Happy shopping!

From Tokyo with Love,
Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar