torsdag 12 februari 2009

OBJEKT 8 - mirakelsalvan YUSKIN MEDILIP


Kultförklarade YUSKIN är ett av Japans mest sålda hudvårdsmärken. Produkterna i Yuskin A-serien är "medicated" och gör mirakel med torr, fnasig hy. Utanför Japan säljs de under namnet YUBE, bland annat har eleven.se ett litet urval produkter.

Denna vintern har jag låtit Yuskin MediLip ta hand om mina läppar. Trots kall, torr luft, långa dagar framför datorn och nätter i air-con är mina läppar babymjuka tack vare Yuskin. Små förkylningssprickor eller småsår försvinner över natten med lite MediLip.

Läppbalsamet funkar perfekt att använda under lipgloss eller läppstift, och varken smakar eller luktar något.

Beställ din egen mirakelsalva för lipsen här i Tokyo Loves glada shop!

Pris: 160 kr inkl. frakt från Japan. (En burk rymmer 8,5 gram)
Sugen? Maila maria@fromtokyowithlove.com. Döp mailet "Objekt 8 - Yuskin MediLip"

Jag postar när pengarna är insatta på mitt konto i Sverige - alla detaljer får du när du mailar.

Happy shoppu!

From Tokyo with Love,

Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar